Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Tak asi tak nějak si to myslim...ale v diškuzi by mě dobroserové ale asi překřičeli.

0 0
možnosti
PB

..... jasně, stručně, výstižně ! R^

0 0
možnosti

Za mě karma R^

Mimochodem jsem tu demonstraci včera "potkal" mezi Újezdem a Malostranským náměstím při cestě z práce - jel jsem tramvají č. 20. z Dejvic na Anděl - kde jsem přestupoval na metro a pokračoval domů.

Co jsem viděl, tak tam bylo pomalu víc policistů než oněch křiklounů s tibetskými vlajkami. Udělal jsem si mobilem dvě fotky (abych měl co ukázat na Facebooku) jelikož ten průvod byl malý, o cca 10 - 15 minut později jsem na Újezdě nastoupil do té samé tramvaje a pokračoval dále.

A musím říct, že nač utrácet nemalý peníz za ZOO nebo cirkus, když na ulici cestou z práce stačí potkat toto... :-)

1 0
možnosti
Foto

pokrytectví, nic jiného nelze dodat a Vám karmu.

8 2
možnosti
Foto

Vidím to stejně R^

1 1
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1058x
Teoretik života s touhou po poznání.

Seznam rubrik